Sposoby płatności

JAKIEGO SPOSOBU PŁATNOŚCI MOGĘ UŻYĆ, ABY DOKONAĆ ZAKUPÓW?

Dołożyliśmy starań aby mieli Państwo duży wybór form płatności. W e-sklepie KMX Fashion mogą Państwo płacić:

    • Przelewem na rachunek bankowy. W tytule prosimy zawrzeć nr zamówienia.
      Dane dla przelewów PLN
      Nr konta: PL28 1090 1290 0000 0001 2346 9040
      kod SWIFT: WBKPPLPP

      Dane dla przelewów EUR
      Nr konta: PL41 1090 1290 0000 0000 2903 9209
      kod SWIFT: WBKPPLPP
  • Kartą kredytową lub e-transferem. Rozliczenia transakcji kartą kredytową lub e-transferem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24.pl lub DOTPAY.PL:
  • Gotówką do rąk kuriera, gdy wybiorą Państwo opcję płatności za pobraniem

 

KIEDY DECYDUJĘ O TYM JAKĄ FORMĄ CHCĘ ZAPŁACIĆ?

Dokonują Państwo wyboru jednej z form płatności w trakcie składania zamówienia, zaznaczając odpowiednie opcje w formularzu.

CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ NA FIRMĘ?

Tak, aby otrzymać fakturę na nazwę swojej firmy, należy w chwili składania zamówienia wypełnić odpowiednie pola danymi podatkowymi, o które zostaną Państwo poproszeni.

 

 

 

Nowa metoda płatności na KMXFASHION.PL to nowy sposób na wygodne zakupy na Twoich warunkach.

 

Jak to działa?

  • Składając zamówienie wybierz metodę płatności PayPo.
  • Po podsumowaniu zamówienia i zatwierdzeniu przez kliknięcie Zamawiam i Płacę, nastąpi przekierowanie na stronę PayPo.
  • Na stronie PayPo należy wskazać podstawowe dane, tak aby PayPo w Twoim imieniu mogło uregulować rachunek za zakupiony towar.
  • Twoje zamówienie zostaje wysłane zgodnie z wybrana metodą dostawy.
  • Od momentu złożenia zamówienia masz 30 dni na jego opłacenie. Możesz też dokonać zwrotu zamówienia, w czasie 14 dni od zakupu, nie ponosząc kosztów zakupu. W takim przypadku rozlicza się z nami Paypo.
  • Tę metodę płatności możesz wybrać, jeśli Twoje zamówienie nie przekracza 1000 PLN

 

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA: 

  • W jaki sposób płacę za zamówienie?
    Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub e-transferem. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
  • Czy to jest bezpieczne?
    Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, bez podawania żadnych danych dostępowych do swojego konta.
  • Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
    Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.
  • Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
    Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.

 

Więcej informacji na temat Płatności Paypo znajdziesz tutaj: https://paypo.pl/home

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel