Wymiana

ILE MAM CZASU NA WYMIANĘ ZAKUPIONEGO PRODUKTU? 

Na wymianę zakupionego produktu mają Państwo 14 dni od daty doręczenia przesyłki.

 

JAKIE WARUNKI MUSI SPEŁNIĆ PRODUKT KTÓRY CHCĘ WYMIENIĆ? 

Wymieniany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może być uszkodzony czy zniszczony, nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki i oryginalne opakowanie.

 

JAKIE WARUNKI MUSI SPEŁNIAĆ PRODUKT NA WYMIANĘ? 

Produkt na wymianę może być dowolnym produktem dostępnym w e-sklepie KMX, którego cena jest taka sama jak produktu wymienianego lub wyższa.

 

CZY MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY W DOWOLNYM SKLEPIE KMX? 

Niestety, nie. Produkt zakupiony w e-sklepie KMX musi być wymieniony za pośrednictwem e-sklepu.

 

W JAKIM TERMINIE E-SKLEP KMX ZREALIZUJE MOJĄ WYMIANĘ? 

Procedura wymiany produktu może trwać do 14 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu zależy Państwu na szybszym odebraniu nowego zamówienia proponujemy skorzystanie z procedury zwrotu - odstąpienia oraz dokonanie ponownego zakupu w e-sklepie. Klient ponosi koszty odesłania towaru do E-sklepu.

 

CO MUSZĘ ZROBIĆ GDY CHCĘ WYMIENIĆ DANY PRODUKT? 

Aby wymienić produkt, który został zakupiony w e-sklepie KMX należy:

 

  1. Złożyć nowe zamówienie w e-sklepie KMX w którym wskazany zostanie produkt na wymianę, w uwagach należy wpisać WYMIANA.
  2. W opcjach płatności należy wybrać opcję "Płatność przed wysyłką"
    • W przypadku zamówień realizowanych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, sprzedający informuje, że jeśli nowo zamówiony na wymianę towar ma taką samą cenę co towar, który chcą Państwo wymienić, koszt wysyłki nowego towaru na wymianę pokrywa e-sklep.
    • Jeżeli nowo zamawiany produkt jest droższy od produktu, który chcą Państwo wymienić, należy dopłacić różnicę ceny przelewem na numer rachunku bankowego e-sklepu KMX podanego w potwierdzeniu zamówienia, oraz na formularzu wymiany. Prosimy w tytule przelewu wpisać „WYMIANA nr.” (wpisać numer zamówienia na wymianę)
    • Klient ponosi koszty odesłania towaru do e-sklepu.
  3. Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
  4. Wymieniany produkt z dołączonym dowodem zakupu (paragon, faktura VAT), należy odesłać na adres:
    • M1 Centrum Handlowe Zabrze
    • Sklep KMX
    • ul. Plutonowego R. Szkubacza 1
    • 41-800 Zabrze

 

E-sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel