Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Darmowe zwroty



Kupione u nas towary zwrócisz za darmo w każdym Paczkomacie InPost i punkcie DHL POP

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań.

Masz 30 dni na zwrócenie zakupionych przez internet towarów oraz odstąpienie od zawartej umowy bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać.
Każda paczka zawiera gotową etykietę zwrotu DHL, wystarczy, że zapakujesz towar i nadasz go wraz z formularzem zwrotu (Pobierz formularz)
Możesz również skorzystać z bardzo prostego kreatora zwrotów InPost w naszym sklepie, paczka zwrotna powinna wtedy zostać odesłana do nas przez Paczkomat InPost.

Dzięki naszej współpracy nie musisz więc czekać na kuriera. Wystarczy, że wydrukujesz automatycznie wygenerowane dokumenty i np. w drodze do pracy zostawisz przesyłkę w dowolnym Paczkomacie InPost lub DHL POP.

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru z gotową etykietą DHL?

  1. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu.
  2. Włóż oryginalnie zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej.
  3. Przyklej etykietę na kartonie w widocznym miejscu.
  4. Pozostaw paczkę w dowolnym punkcie DHL POP.

Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru do Paczkomatu?

  1. Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałabyś zwrócić.
  2. W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „InPost" oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.
  3. Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z kodem nadania, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.
  4. Włóż oryginalnie zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. W widocznym miejscu zapisz na kartonie 10-cyfrowy kod nadania. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary.
  5. Udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce. Na ekranie Paczkomatu wybierz "Nadaj paczkę" a następnie "Mam kod zwrotu". Zaakceptuj regulamin i wprowadź 10-cyfrowy kod zwrotu. Ostatnim krokiem jest wybór gabarytu paczkomatu, po którym otworzy się skrytka w której możesz umieścić paczkę (nie zapomnij zamknąć drzwiczek):
  • Najmniejsza - maksymalne wymiary 8 x 38 x 64 cm
  • Średnia - maksymalne wymiary 19 x 38 x 64 cm
  • Duża - maksymalne wymiary 41 x 38 x 64 cm

Pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 41 cm x 38 cm x 64 cm.

Zwracany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może być uszkodzony czy zniszczony, nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne metki i w miarę możliwości oryginalne opakowanie.

Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Z reguły trwa to jednak krócej.

 

 

Jeżeli chcesz dostarczyć zwracany towar na własny koszt, należy:

  • dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
  • Wypełnić formularz zwrotu (Pobierz formularz).
  • Zwracany produkt z dołączonym formularzem zwrotu i dowodem zakupu (paragon, faktura VAT), należy odesłać na adres:

CH M1 Sklep KMX
ul. R. Szkubacza 1
41-800 Zabrze
tel. +48 (32) 349 23 00

 

E-sklep nie przyjmuje zwrotów za pobraniem.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel